Alla inlägg den 23 juli 2014

Av Mathilda - 23 juli 2014 17:05



Idag har jag på mig min randiga klänning från HM som funkar både till vardags och fest!♥


   


        Ursäkta den dåliga bildkvaliten, det är lite svårt att ta en helfigursbild på sig själv, haha!





                                                

Av Mathilda - 23 juli 2014 11:18

Hejj fina läsare!♥


Idag är det ännu en varm dag och jag önskar verkligen att vi hade en pool! Kanske en som sitter fast i verandan så att man bara kunde kliva ut och slänga sig i! Haha, det vorre något! I skrivande stund så skulle jag vilja be er läsare om att tipsa några låtar som ni gillar och som jag kan lägga till på min Spotify-lista. Jag har ganska många låtar men vill lägga till nya som jag inte har hört förut. Så kommentera gärna vilka låtar ni gillar och kanske vad ni tänker på när ni hör någon av dom!


 


Idag ska en mäklare kom hem till oss också, för att kolla på vårt hus. Vi har länge pratat om att vi ska sälja huset och flytta, men det har inte blivit av eftersom folk väntar på att vi ska få komunalt vatten. Det betyder att vi får vatten ifrån stan och inte från våran egen brunn. Vårt hus har lixom blivit för stort nu när mina systrar inte bor hemma så mycket längre. Mickis bor bara här för tillfället, sedan åker hon tillbaka till norge där hon jobbar. Så då är vi bara tre stycken som bor i ett stort hus med flera tomma rum.


Jag gillar vårat hus, men det är så mycket jobb med det och det är svårt att ta bussen upp till stan härifrån. Så mäklaren kommer halv fem och jag åker fem och ska nog börja packa snart. Det är ju långt kvar, men har ändå lust att packa! Hahaha!


 


Har äntligen fått loss mitt mobilskal som jag köpte på Ullared. Det var det där svarta med stenar och nu har jag bytt det mot dethär pingvinskalet! Egentligen är det mer ljusrosa än på bilden, men försökte iallafall ljusa upp det hela. :)) Jag vet inte om jag ska använda det svarta skalet något mer för att det var såå svårt att få av! Pappa fick nästa bryta loss det!


Nu måste jag gå! Skulle dammsuga bort lite flugor innan mäklaren kommer och så ska jag packa. Vi får se om det kommer något mer inlägg senare, eller om ni får vänta tills imorn.


 

                                                 Ha en fin dag!♥

 

 


                                            

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards