Alla inlägg den 29 augusti 2013

Av Mathilda - 29 augusti 2013 20:43

Hello alla!


Jag stannade från skolan ännu en dag för att jag inte kände mig helt frisk. Igår på dagen så kände jag mig bättre, men på kvällen modde jag sämre och sen...okej, så ja, det går lite upp och ner.



Men för att inte helt tråka ut mig själv för att jag e sjuk, så gjorde jag en liten mysig koja och tittade på Pretty Little liars! Haha jaa, det e sant! jag gjorde en koja! Hahaha!, men det gjorde ju mitt lilla Pretty little liars-maraton mysigare!





 


Och här har ni då resultatet av min senaste manga-teckning! Jag blev ganska nöjd ändå för jag är inte duktig på att rita! Det har lixom inte varit min grej. Men jag märkte att killen som var med i de flesta videos i den där tecknar-appen, hade en egen yt-kanal, så jag tog bort appen!



Jag minns inte vad han heter i efternamn, men han heter iaf Mark. Sen så missade jag MTV Music Awards på tv! Jag hade planerat att se det i flera dagar, men fick inte veta vilken tid det sändes!


Så jag har nu kollat på klipp därifrån på Mtvs hemsida och som de flesta vet så har den här ''skandalen'' eller vad man nu ska säga, det framkommer ju typ som en eftersom man kan hitta en massa videos om det och sånt, om Miley Cyrus.



Och japp...Hon sjöng ju ''Blurredlines'' med Robin Thicke och betedde sig lite...hmh... ja anorlunda på scenen, haha vet inte hur man ska uttrycka sig. Men om jag får ta mina egna åsikter så kan jag säga såhär: Jag gillar Miley Cyrus och hennes nya låt, men jag saknar lite av den gammla miley. Hon som klädde sig lite countryaktigt och som hade det där långa bruna håret!



Visst hon får göra hur hon vill, men jag säger bara mina åsikter om detta. Det känns bara som hon börjar överdriva för att få uppmärksamhet och är inte direkt vad hon varit. Jag är ingen hater, jag gillar ju henne, men jag säger vad jag tycker om det här uppträdandet på scenen... Jag tror det är fler som känner...njae, det är inte riktigt Miley....



Och jah, jag får prata om det mer imorn, men måste sova nu, sorry! Men som sagt, säger bara vad jag tycker, men jag är ingen hater!    Sees!♥    //Michue♥


Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards