Alla inlägg den 24 augusti 2013

Av Mathilda - 24 augusti 2013 23:55

Hejj igen alla!



Nu ska jag visa en bild på bland annat väskan som jag köptt på accent.




 


Denna väska kostade cirka 400 tror jag och den tänkte jag som jag sa förut, att jag ska ha den i skolan och på stan. :))  Den är stor och rymlig, men om den blir tung så  har den ett axelremsband som man kan sätta på.




Så idag kändes det som jag började blir sjuk! Jag vet inte, men igår sved min hals och idag hade jag mörk röst... Men det kanske går över, vet inte, men orkar inteeee bli sjuk, hatar förkylning!


Men idag testade jag något som jag inte brukar! Jag ritade! Och jag ritade inte riktigt vad som hellst utan jag ritade en slags manga-figur. Jag lärde mig göra den från en app som jag laddade ner på mobilen idag.



                                                  
          Här är resultatet:



 


Det är väl ingen Picasso direkt, men jag blev ganska nöjd med den ändå! Så jag ska fortsätta lära mig att rita fler, ögon, personer och hår.  Men ni får ha en fortsatt bra natt, även fast klockan e över tolv, meen ändå! ;) Herrååå! 


                                                  
                                                  
                       //Michue♥

Av Mathilda - 24 augusti 2013 22:49

Heyy alla!♥


Idag har jag mest städat, varit med Cesar och pluggat. Jag hardammat i mitt rum och badrummet. Imorn ska jag dammsuga och torka golven. Men iaf så var jag med Amy på stan för ett tag sen och shoppade. Jag köpte inte mycket, men jag kan visa de saker jag köpte.





 



Här har vi då en Bbcream-concealer som jag köpte på Åhlens och Amy köpte en till sig också. :))



   


Japp, denna kepps köpte jag från Glitter och den kostade cirka 200 tror jag. Och nej jag har inte fått rosa hår, det är bara en grej jag fixat från en app, hehe! ^_^





Idag sprang jag och jagade runt Cesar lite, för att jag vet att han gillar när jag jagar honom, för han viftar på svansen när jag börjar gå mot honom, haha! Men efter ett tag blev hanhelt slut och la sig vid våra syrenbuskar. Lillen♥



     



Så låg han där ett tag medans jag klappade honom och sedan fick han liv igen och började springa runt igen, hihi!

Har också köpt en ny slags skolväska som jag både kan ha i skolan eller på stan. :)) Men den visar jag i mitt nästa inlägg, för jag ska ta en bild på den först. Ha det bra så länge!


//Michue♥

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards