Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Mathilda - 4 augusti 2013 18:40

Heeejj alla!



Nu är jag hemma från en helg hos våra vänner i Stockholm. :)Vi har bara varit hemma hos dom och tagit det lugnt.  På fredagen, då vi kom dit, så kom en kvinna med sin familj som var en vän till mamma och de som vi åkte till. De stannade där ett tag och vi åt mat, men de hade redan ätit. Sen i lördags så badade jag i deras pool flera gånger och efter det åt vi grillad oxfile' med pommes/potatisklyftor och annat gott!


 Innan vi åkte så lämnade vi Cesar hos en tant som är kaninuppfödare och har även fött upp honom, haha eller vad man ska säga! Så hon fick iaf ta hand om honom under helgen. 





                                            What are you doing? O.o

 

                                       Och så blöter man ansiktet......


    


                                                  
  I'm lucky!



 


                                                  
  LIKE A BAAAWS!



 



Hahaaha, våra vänner hade köpt vindruvor från Coop som var enorma!


   




               Här kommer lite bilder på mig och Cesar innan vi lämnade honom hos kaninuppfödaren :)




     


                             Hahaha, Cesar, linslus :*




Jag och pappa åkte också en sväng till Citygross där man kunde köpa ''Starnails-nagellack'' för 10 kr!


Så jag passade på ;)


 


                       Ville ha ett nytt ljusrosa nagellack och jag tror att detta blir bra. :)



                                                  
                                       Ses snart! ^_^   //Michue♥


Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards