Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Mathilda - 5 augusti 2013 23:25

Hey alla! ^_<



Idag frågade mamma mig om jag skulle med henne på en springtur och jag har sprungit typ en gång nu på sommarlovet, men tänkt att jag ska göra det fler gånger. Så jag tänkte att det var lika bra att göra det nu. :) Springturen gick bra, först så gick vi en km (ganska snabbt) och då fick jag lite holl för jag hade ätit typ solrosfrön innan, haha! Men då tog jag en sten i handen och sedan så fortsatte vi springa. jag sprang lite mer än 4,5 km, medans mamma tog en lite längre vända, men inte så långt.



Jag fick iaf bra respons av mamma och hon säger att vi ska springa igen på Lördag, hehe ;)



Jag har tittat lite på mobilskal på internet, till min mobil, men ska sova nu. Godnatt! //Michue♥

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards