Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av Mathilda - 23 augusti 2013 21:00

Heeeyy!



Hoppas ni har en bra fredag idag! Just nu sitter jag och lyssnar på bästa Lady Gaga och hennes nya låt ''Applause'' och hon har ju för fyra dagar sen gjort en video till denna låt, självklart blir den  ''veckans video''!



                                 Veckans video ♥




Jag gillar veerkligen denna låt för den e lixom...hmh...hur ska man säga...poppig och den går lixom att dansa till! Videon är också cool och jag älskar hennes hår när hon typ bara har nån vit bikini/snäckbh på sig, haha! Loove you Gagga and thank you for your best songs ever! ♥


Förrästen! Lady Gaga ska vara med på ''MTV MUSIC AWARDS''  den 25:e Augusti och inte den 27:e!


Ska rensa ur min mobil med en massa bilder nu, men vi ses snart mina läsare!♥ //Michue♥



Av Mathilda - 23 augusti 2013 07:14

Mornis alla!


Jag är typ packad och klar ock ska snart åka till skolan. Äntligen är det fredag mina vänner, haha! Har en liten spanska läxa som  ska vara klar idag och då ska man typ kunna säga ''como te llamas=Vad heter du''  Och ''Me llamo....=Jag heter''  aa typ så. :)Bloggar nog mer när jag kommer hem! ;)




Sees!♥ //Michue

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards