Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Mathilda - 6 augusti 2013 23:44

Heeejj alla läsare!♥



Idag har jag varit och hällsat på en gammal granne till oss. :) Vi fikade lite och åt kanelbullar. Just nu sitter jag och tittar på olika smink-videos på youtube och nya ide'er ploppar upp i mitt huvud, haha! Nu ska jag visa lite bilder från idag plus en liten video på lille Cesar! ^_^






                                       Min lilla bebis♥  Det gröna där är ett salladsblad. ;)

   


                                                  
          Haha, fuling ♥




                                                  
      Videon ^_^





                     
 
Hahaha! Han gör typ alltid så med pinnar, spadar och sin borste!


      ''Hoppas ni kan se videon för som jag sagt förut så kan jag inte titta på videosarna innan inlägget publiceras.''


Sen åkte jag och pappa en sväng till ÖoB och där passade jag på att köpa lite hårklämmor och hårnålar, för jag hade lite dåligt med hårnålar och hade inga klämmor, hehe!


 


                                De här kostade ''13'' kr var för sig.  



Jag tänkte visa fler bilder på Cesar idag, men de bilderna ligger i kameran och det vart något fel när jag stoppade i kamerans minneskort i datorn. Men jag kanske kan visa dom nogån annan gång.   Sees! //Michue♥

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards