Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Mathilda - 13 augusti 2013 13:38

Hej igen.



Nu har vårdcentralen ringt och sagt att kroppen kommer göra likadant om man får en sticka under nageln. Den kommer lixom få bort fästingen själv. Men om jag börjar känna mig febrig eller får en röd ring på kroppen så ska jag höra av mig. Mhm...tack det känns ju bättre.... -.-



Ajah nu väntar jag iaf på att pappa ska komma för att skjutsa mig ån gång till mina sysslingar iaf, så det känns bra. Men jag stör mig på den där pricken som sitter där den sitter, uscch!


Idag fick jag iaf en prenumerations-present från Juliatidningen. :) Jag fick en fin handuk där det stod ''Julia'' på.




 



Den ska jag nog ha till gympan när vi börjar skolan ;)


Den andra postbilen kom för ett tag sen så jag ska gå och kolla om jag fått min ögonskugge-palett än. Sees så länge! :*  //Michue♥






Av Mathilda - 13 augusti 2013 13:06

Hey alla!


Ååhhh usch! Igår så hade jag en stor fästing på skuldran! Min syster fick bort den med en pinsett, men idag hittade jag två stycken till! Den ena var på min fot,  den fick jag bort, men den andra som satt...i min navel...får jag INTE bort!!!! Huvudet sitter kvar och jag har försökt med pincett, tvättsprit, m.m, men den går inte bort!



Och nu har jag fått typ nåt rött sår i naveln och usscch!!! Så mamma ringde till vårdcentralen och nu väntar vi på att de ska ringa upp.. :( Jag tänkte ju åka och träffa mina syslingar, för jag har inte sätt dom på jättelänge, men nu vet jag inte om jag hinner... :/ Tar gärna emot tips från er om ni har något förslag om hur jag ska få bort den.....  


                                                  
                  Vi hörs kanske senare då ♥  //Michue♥

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards