Alla inlägg under juni 2013

Av Mathilda - 20 juni 2013 19:53

Heej alla!


Idag har det varit en solig och varm dag! Jag tog en lite längre promenad med min kanin Cesar idag. Sen när vi kom hem satte jag mig på studsmattan och läste juliatidningen medans Cesar la sig trött under studsmattan, haha! Senare gjorde jag en ansiktsmask av avokado haha!



                                      Här är resultatet:


  


Haha, det ser äckligt ut, men det ger huden lyster och fukt om man blandar det med honung och låter det ligga i ansiktet i tio minuter, iaf vad jag läste i juliatidningen.   Sees snart! //Michue♥



                       

Av Mathilda - 19 juni 2013 22:12

Heej igen alla! Omgg idag såg jag på Robin Stjernbergs instagram att man idag kunde ringa P3 för att få ställa en fråga till honom! Och jag älska Robin Stjernberg så jag ringde till P3. Killen som svarade sa att programmet ''Hallå P3'' hade inte börjat en, men att de kanske ringer upp mig senare. Så jag tog på radion på internet och tittade på programmet, ringde och twittrade min fråga, men kom aldrig fram. Efter cirka två timmar ringer killen på P3 tillbaka till mig och säger att jag får ställa min fråga och att jag ska stänga av radion. Efter det fick jag prata med en teckniker som sa att efter låten som jag hör så kommer en signal och Robin säger Hallå och jag får ställa min fråga! :D


Så efter låten hör jag Gina Dirawis röst och sen signalen. Då svara Robin och jag får ut mig ett litet ''Hej det är Mathilda'' Han säger Hej Mathilda!, frågar vart jag kommer ifrån och sen får jag ställa min fråga. Min fråga var ''Hur gammal var du när du började med ditt musikintresse''. Jag var såå nervös så jag svamlade men Gina sa att jag fick ta min fråga snabbt. Robin svarade iaf att han var 6 år då, så han var ganska ung, hehe♥    Detta gjorde min dag! Jag älskar Robin och han är såå söt. Sändningen kan man se om man googlar ''Hallå P3''.  Vi sees snart! Nu ska jag titta på ''Hajar som hajar'' som jag såg för jättelängesen när jag var liten. Taack så mkt Gina och Robin, älskar er!          

Av Mathilda - 19 juni 2013 12:37

Detta är mitt första inlägg på denna blogg, jag har en annan blogg, men ville testa bloggplatsen.se. :) Jag heter Mathilda och är tretton år och jag har en kanin som heter Cesar. Påfritiden gillar jag att shoppa, lyssna  på musik, läsa tidningar och vara med kompisar :) Ni kan kalla mig för Michue för så heter min andra blogg också, men ni måste inte. Min andra blogg heter michue.blogg.se! Vi får se om jag verkar gilla denna bloggsida så kanske jag fortsätter blogga här. Ha det bra så länge! //Michue♥  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards