Alla inlägg under juni 2013

Av Mathilda - 25 juni 2013 06:27

Mornis alla morgonpigga läsare!♥    


Jag har knappt sovit en blund under hela natten och till slut gick jag upp och kollade på tv. Sen försökte jag sova några minuter och klarade typ en halvtimme, men tittade upp några gånger. Sen fick jag lust att gå ut med Cesar....Så jag tog ut honom halv sex på morgonen och tog en långpromenad!!!  Konstigt nog så hade han mer fart än vad han brukar ha när vi tar långpromenader. Här kommer lite bilder :3




  

                                             Och Cesar tar täten!

   


   


                                                  
           Sunshine♥


   


                                           Hahaha, lillen blötte ner sig med daggen♥   



 


              Helluwwww ;'D Hoppas ni får en fortsatt morgon så får vi se om jag kanske somnar i soffan resten av dagen, hahaha!    //Michue♥

Av Mathilda - 24 juni 2013 22:00

Halluw igen!



Tänkte bara passa på att visa en ny '''Veckans Video''! Kommer här!




                

                                                Veckans Video



                 

         

 Hyuna är medlem i bandet 4MINUTE och är från Sydkorea. Jag gillar den här låten för att..jag hur ska man säga, den e lixom glad och hoppig, hahaa vet inte hur man ska förklara!   Men den e bra lixom och ja, Hahaha! //Michue♥

Av Mathilda - 24 juni 2013 20:37

Heyy alla!♥


Hoppas ni mår bra! Idag vaknade jag mkt sent eftersom....ah, får ta allt från början. Det är såhär att jag inte längre kan sova i min säng utan måste först gå upp jättetidigt, titta på tv och sen kan jag somna i soffan eller så går jag till min säng igen. Men det är inte förs då som jag kan somna i min säng. Jag vet inte vrf detta händer men det har bara blivit så. På grund av det så vaknade jag vid ett idag! Jaa ett på dan, efter att jag gått upp och tittat på tv.


Puh, ajah, anledningen till att jag har ''Osocial, osocial'' som rurbrik är för att jag har börjat bli mer och mer beroende i två spel på mobilen. Det ena heter ''Test for friends'' och går ut på att man får tre frågor som man ska svara på genom att trycka på det alternativet som stämmer bäst på en. Efter det så ska kompisenn gissa svaren på de frågorna som man har svarat på. Sen är det kompisens tur att svara på tre frågor och du ska gissa vad hon/han har svarat.


Man kan välja random-personer att spela med, men jag väljer att bara spela med Amy eller med mina andra kompisar.




                                                  

     Såhär ser appen ut

                                                  

  

                                                  

   


                                     Hmh...Bilden blev mindre än jag trodde.... Ajah, sen håller jag på att spela ''Ice cream jump'' hela tiden! Ni har nog säkert hört talas om det. Jag köper iaf en massa glassorter till min ice cream, sen så samlar jag pengar till den hela tiden! Jag har typ 71.000 hahaha! Här kommer lite bilder på några glassorter som jag köpt idag.




           


Hahaha, japp, mitt mål är att köpa alla glassorterna och sedan alla accesoarer och regnbågar....Vad har jag för liv egentligen? Jo! en sak till! Anledningen till att ni inte ser så mkt ''Dagens Look'' än, är för att när jag bara är hemma så klär jag mig i typ myskläder som inte är så himmla märkvärdiga precis. Så därför visar jag typ bara dagens look när jag ska till skolan, på stan eller nåt annat tillfälle. Men vi får se om jag kanske klär mig bättre på vardagarna när jag e hemma, bara för att göra er nöjda, hahaha! Ha det bra så länge så ses vi!    //Michue♥

Av Mathilda - 23 juni 2013 16:37

Heey! Jo det är så att jag e inte direkt bäst på att göra headers på pixlr.com så det skulle vara gulligt av er om ni t.ex visade mig hur man tar bort bakrunder med trollspöt och hur man lägger in bilder på headern på ett varsamt sätt utan att den bilden blir gigantisk.  Tack på förhand! Kommentera era förslag //Michue♥

Av Mathilda - 23 juni 2013 13:19

Holla alla läsare!


Ännu en regnig dag här! Är det så för er också? Jag vet inte exakt om det regnar just nu, men det gjorde det nyss. För ett tag sen så kollade jag och mamma på resor till Maljorka! Vi har kollat på en massa hotell och det har lutat mott ett speciellt, men vi är ändå inte säkra på vilket vi ska ta.



Men har en video på Cesar här som ni kanske ville se :) Såhär glad kan han bli om det e fint väder och han kan vara ute!



Hahaha! Lilla gubben, så söt♥ Cesar är en lite anorlunda kanin. Han har t.ex en tonårings humör hahaa! Han kan bli så arg att han bits med flit, han gillar att sitta högt upp och gärna på ens axel. Han kan klättra på vår stora sten som vi har mitt på gården. Om man ger honom typ en pinne eller en plastspade så kan han ta den i munnen och slänga iväg den! Jag har bilder och videos påå när han klättrar och slänger saker om ni inte tror mig!



                                Här är en bild på när han sitter på min axel   



                      


   Awww, Cesar♥ Älskar den här bilden :) Här var jag typ 10 år!  Jag kommer säker visa videos på Cesar när han klättrar och sånt också. ;)  Cya later my friends! uscchh, Dora utforskaren.....//Michue♥

                  
 

Av Mathilda - 23 juni 2013 01:17

Go sen kväll alla pigga läsare! Jag har precis sätt Röjar Ralf på swefilmer, GAHAAHAHA!  Man bah ''COOLING PÅ HÖG NIVÅ!''  Hahaha....fult.... men iaf, ska snart sova... Haha nu kom jag inte på ngt att skriva om, tänkte lägga upp en bild på Röjar Ralf, men...ni vet nog hur han ser ut....Idag har jag inte gjort så mtycket, har typ bara städat hallen och gott ut med Cesar, meen vi åt iaf Taco's hehe! Ajah..vi får se om jag har ngt mer intressantare att skriva om imorn, gnatt!   //Michue♥  


PS:Tolka inte min smiley i rubriken som att jag e chockad över att det e sent, utan det skulle likna en smiley som hjäspar...

Av Mathilda - 21 juni 2013 19:31

GLAD MIDSOMMAR ALLA LÄSARE!   


Hoppas ni har en bra midsommar, det har iaf jag! Idag har jag och familjen samt min systers kille, varit på ett ställe som jag inte varit på sen jag var liten.  Jag och mamma dansade ett tag runt midsommarstången, men sen blev det så varmt så vi gick ut från ringen för att fika med de andra. 




                                                  
 Dagens Look



                              



 

Den här looken är speciell för midsommar! Kransen är tydligen populär hos folk just nu enligt mamma, hahaha! Klänningen är från Kappahl och skorna är från Din Sko. Nu har jag och mina föräldrar kommit hem medans min syster och hennes kille åkte till några kompisar. Vi ska iallafall grilla en massa gott!


Hahaha, lilla Cesar gick under våran veranda och har varit där typ hela dagen ända tills vi kom hem och vi fick tag på honom ^_^



    


    

  Min lilla bebis, älskar diig! Glad Midsommar Cesar!  



                   

                      Här kommer två bilder på vad vi ska grilla idag :))


                 

          


OMNOMNOM! Ha en fortsatt bra midsommar och ett suuuper sommarlov så ses vi snart igen! //Michue♥



Av Mathilda - 20 juni 2013 23:35

Heey alla!


Just nu sitter jag vid datorn med en inpackning i håret och lyssnar på min spotifylista! Tänkte visa ''Veckans video'' nu och det blir en låt från min spotify :))




                                     ''Scars med Robin Stjernberg''



Jag vet inte om ni ser videon nu men hoppas det! Första gången jag såg videon och hörde låten, började jag nästan gråta! Den e grym!♥♥♥ //Michue♥

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards