Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Mathilda - 25 juni 2013 07:19

Heejj igen! Omgg för bara några minuter sen fick jag syn på en ekorre!     Trodde först att det var en fågel som typ kröp på trädet, men sen såg jag svansen och öronen! Kolla in bilden!, fick beskära den så att den blev större :)


         

                                                 Titta vad söt!                                

 


har bara sätt ekorrar typ tre gånger! gjorde en video där jag pratar med ekorren, men man hör knappt ekorren och videon blir vänt åt fel håll...men jag lovar! Han svarade faktiskt när jag försökte prata ekorrska! Sen vet jag inte om han pratade med mig, men efter att jag sagt ngt så pratade han! Asså det vill säga typ, tcsh, tchs, eller nåt, svårt att förklara. Sååå söt! //Michue♥

Av Mathilda - 25 juni 2013 06:27

Mornis alla morgonpigga läsare!♥    


Jag har knappt sovit en blund under hela natten och till slut gick jag upp och kollade på tv. Sen försökte jag sova några minuter och klarade typ en halvtimme, men tittade upp några gånger. Sen fick jag lust att gå ut med Cesar....Så jag tog ut honom halv sex på morgonen och tog en långpromenad!!!  Konstigt nog så hade han mer fart än vad han brukar ha när vi tar långpromenader. Här kommer lite bilder :3




  

                                             Och Cesar tar täten!

   


   


                                                  
           Sunshine♥


   


                                           Hahaha, lillen blötte ner sig med daggen♥   



 


              Helluwwww ;'D Hoppas ni får en fortsatt morgon så får vi se om jag kanske somnar i soffan resten av dagen, hahaha!    //Michue♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards