Alla inlägg den 29 juni 2013

Av Mathilda - 29 juni 2013 23:58

Gonatt mina läsare!


Är lite orolig för Cesar sprang under verrandan och det e så sent nu! Vi gav upp då för att vi redan försökt få in honom i buren när han var under en sak som vi stapplar ved på! ÅÅÅHHH  jag e orolig!!!!!


Men nu ska vi ut och försöka igen...

Av Mathilda - 29 juni 2013 12:49

Heej alla!


Puh! Igår natt när jag försökte sova, så låg jag och planerade vad jag skulle göra denna dag! Från att jag vaknade på morgonen, tog en dusch och klädde på mig, till att ligga och läsa juliatidningen innan jag somnar. Men resten av dagen blev helt oplanerad! Jag hade tänkt att det skulle bli fint väder idag och att jag skulle sola på studsmattan medans cesar låg i skuggan under studsmattan och att vi skulle träna på hinderbanan som jag gjorde till honom, men så blev det inte!


För då helt plötsligt börjar det Åska, sen blixtra och sen regna!!!   Det har regnat hela dagen och jag har fortfarande inte varit ute med Cesar, för han gillar inte regn! Så hela dagen har jag dammsugit, i vardagsrummet och köket! Det tog typ tjugo minuter för mig att dammsuga under sofforna!



Men det var iaf fint igår och då tog jag en fin bild på Cesar som satt i skuggan under studsmattan.   



 


Där var vädret härligt! Men jag tror det ska bli fint på måndag och Tisdag! :))  Hoppas ni iaf har ett bättre väder än här! Jag får blogga mer senare, men ska seo m Cesar vill komma ut nu! Heråååå //Michue♥



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards