Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Mathilda - 20 juni 2013 23:35

Heey alla!


Just nu sitter jag vid datorn med en inpackning i håret och lyssnar på min spotifylista! Tänkte visa ''Veckans video'' nu och det blir en låt från min spotify :))




                                     ''Scars med Robin Stjernberg''



Jag vet inte om ni ser videon nu men hoppas det! Första gången jag såg videon och hörde låten, började jag nästan gråta! Den e grym!♥♥♥ //Michue♥

Av Mathilda - 20 juni 2013 19:53

Heej alla!


Idag har det varit en solig och varm dag! Jag tog en lite längre promenad med min kanin Cesar idag. Sen när vi kom hem satte jag mig på studsmattan och läste juliatidningen medans Cesar la sig trött under studsmattan, haha! Senare gjorde jag en ansiktsmask av avokado haha!



                                      Här är resultatet:


  


Haha, det ser äckligt ut, men det ger huden lyster och fukt om man blandar det med honung och låter det ligga i ansiktet i tio minuter, iaf vad jag läste i juliatidningen.   Sees snart! //Michue♥



                       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards