Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Mathilda - 27 juni 2013 13:36

Hello! alla fina läsare!


Idag gick jag upp vid fem på morgonen och har bara sovit lite mer än en timme! Men idag ska jag försöka fånga dagen och göra något roligt av den! Jo!, jag vill också gratta min favvo Robin Stjernberg till sitt nya album! Grattis Robin, du e grym och du kommer komma längre i din karriär, det e jag säker på!



Nu ska jag visa ett collage som jag har gjort på www.picmonkey.com   



 


Hahaha! Jag gjorde ett ''Svampbob-collage'' för är nämligen ett fan av svampbob! Det är igentligen meningen att bilderna ska röra sig, men de kunde inte göra det när jag laddade upp dom på sidan.



                                                  
              Dagens Look



           


Idag var jag ju bara hemma så jag väljer en slapp look, men med fina ljusa jeans till :)Jeansen är från Cubus och JB-tröjan fick jag från en marknad.



Jag har iaf börjat gilla ''Gifs'' lite extra nu ! Kolla bara in de här på Lady Gaga!♥  



 


  

 

 


    


 


Puss, puss Gaga!♥    Vi får se om det kanske blir ännu varmare imorn, så kanske jag och mamma hittar på ngt kul! Ha det så bra så länge! //Michue♥


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards