Alla inlägg den 26 februari 2017

Av Mathilda - 26 februari 2017 14:24

Glad söndag på er!

Idag hade vi tänkte att gå tillbaka till hotellets är vi pt frukost-buffé igår, men vi vaknade lite för sent. Istället packade vi våra grejer och åkte iväg till ett caffé i stan.

Vi ska äta frukost nu och sedan ska vi bege oss vidare och kanske hälsa på våra vänner eller åka hem till Örebro direkt. Här kommer bilder från gårdagens middag.

Vi åt Urband Deli en kött-plateu som var väldigt gott och sedan beställde jag en form av chokladkaka, men den var lite sådär, haha. Förövrigt så var restaurangen trevlig och som sagt var huvudrätten mycket bra!

Ååh nu kom min frukost också, mums!

Ha en fortsatt trevlig dag!<3

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards