Alla inlägg den 25 februari 2017

Av Mathilda - 25 februari 2017 18:37

Vi är nu tillbaka i lägenheten efter att ha strosat runt i stan och gått över en mil. Vi gick lite till olika utkiksplatser, gick runt i gamla stan och in i några affärer innan vi tog en fika på vetekatten (semlorna var perfekta!) Senare åt vi lunch på Bistro. :)

Senare ikväll ska vi gå till en annan restaurang och äta middag med min äldsta syster Micis.

Ha en fortsatt bra lördagskväll!

Av Mathilda - 25 februari 2017 10:26

Här är bilder på maten som vi åt igår på den indiska restaurangen Shanti. :)

Maten här är såå himla god. Jag beställde "Spicy mushroom" som är en rätt med kyckling med grön chili och svamp. Det stod "två chilli" på denna meny vilket betydervatt den är lite extra stark, vilket jag gillar.

Till efterrätt tog jag denna chokladmousse med mangokräm i botten. Den var okej, men jag kan säga att deras efterrätter inte är de bästa. Det allra bästa är deras huvudrätter, det var verkligen höjdpunkten! Deras glass med russin och kokos är inget jagvrekomenderar, men det kan också vara en smaksak. Förövrigt var restaurangen ganska liten, men mysig och som sagt god mat förövrigt. :)

Av Mathilda - 25 februari 2017 10:15

God morgon på er!

Just nu sitter jag, mamma och pappa och äter frukost på hotell Nofo. Vi har inte sovit här utan vi gick bara hit för att äta en god, men ganska enkel frukost. Senare ska vi gå runt och strosa lite och sedan kommer min andra syster också hit för att bo med oss i lägenheten över natten.

Ha en fortsatt skön lördag så hörs vi snart igen! :)

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards