Alla inlägg den 19 februari 2017

Av Mathilda - 19 februari 2017 17:14

Hej på er!

Nu har jag haft ett långt uppehåll av bloggen sen jag började gymnasiet. Jag har haft mycket att tänka på den senaste tiden och har liksom glömt bort bloggen, men ändå inte. Jag har tänkt flera gånger att jag vill skriva ett inlägg, men sen har det inte blivit av. Men envis som jag är tänker jag ändå behålla bloggen. Jag vill fortsätta försöka hålla mig uppdaterad och skriva så mycket som jag hinner. Kommer inte att kunna hålla mig aktiv till 100% kanske, då det är viktigt för mig att sköta skolan och alla aktiviteter som jag håller på med. Jag skulle tycka att det vorre jätteroligt om ni trots allt vill läsa min blogg och följa mig genom min vardag och allt annat jag hittar på även fast mina uppdateringar inte är de bästa, haha!

Igår var det tänkt att jag skulle hjälpa mamma med städningen, men seg som jag är så vaknade jag ganska sent och det blev mer bara plockande. Så idag tänkte jag fortsätta städa och försöka göra klart det som behövs göras klart. Sedan ska jag och mamma dra iväg till gymmet och jag tänkte köra ett arm- pass idag. Vad ska ni göra eller vad har ni gjort denna söndag?

Kram kram!

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards