Alla inlägg den 24 februari 2017

Av Mathilda - 24 februari 2017 18:40

Nu har vi varit på fotografiska muséet tillsammans med min syster Elina efter att hon kommit och mött upp oss i Micis och Elinas pappas lägenhet som vi lånar under våran helg här. Vi tog en fika på muséet och sedan avslutade vi med att titta på den sista utställningen. Nu ska vi vidare till en indisk restaurang där vi ska möta upp med Elinas kille också. Här är lite bilder från vårat möte med Stockholmsgruppen och några bilder från muséet som jag fastnade för . :)

Bilder från caféet och den underbara utsikten!

Av Mathilda - 24 februari 2017 11:41

God dag på er!

Jag och mina föräldrar har precis kommit fram till Stockholm och har haft mötet med Stockholmsgruppen där jag fick ta mina bilder. Nu ska de kolla på bilderna och sedan ska vi vänta på ett besked. Nu är man förväntansfull! När jag kom dit fick jag ta på mig ett para ganska höga smala klackar, vilket jag inte alls är van vid, haha. Jag fick stapla mig in i rummet dör vi skulle ta bilderna och fick hålla i mig för att inte ramla, lite awkward var det. :')

Efter att jag skrivit på detta papper och tagit bilderna så var vi klara. Allt gick snabbt och smidigt precis som förra gången. Nu ska vi åka någonstans för att äta lunch och senare ska vi träffa min syster. Vi har bestämt att vi ska spendera hela helgen här i Stockholm. Så himla mysigt!

Vi ses senare!

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards