Alla inlägg den 20 februari 2017

Av Mathilda - 20 februari 2017 09:56

Glad tisdag!


Igår skrev jag ett mail till Stockholmsgruppen där jag berättade att jag planerade att åka upp till Stockholm på fredag och undrade om de hade tid att träffa mig då. Jag har tidigare haft kontakt med dem då jag som 15-åring blev tillfrågad om jag ville provfotas som modell hos dem. Jag skickade då lite bilder till dem och blev sedan kallad till ett möte på deras kontor. Men efter provfotningen fick jag ett mail tillbaka om att de ansåg att jag var lite för ung just då, men att jag skulle kontakta dem igen när jag blivit lite äldre. När jag fyllt 16 år kontaktade de mig på nytt och bad om nya bilder. Efter att jag upppdaterat med de nya bilderna ville de boka ett nytt möte. Jag planerade att träffa dem när jag åkte upp till Stockholm på jullovet för att träffa min syster som numera bor där, men eftersom det var röd dag den dagen som jag hade planerat att träffa dem, fick jag inget svar. Därför har jag nu provat att kontakta dem igen då jag har sportlov och mamma kunde ta ledigt. Nu är det bestämt att jag ska åka upp till stockholm och möta dem på fredagsförmiddagen och jag är såå peppad!


Min tanke var att jag skulle skriva detta inlägg redan igår, men jag upptäckte att jag inte kunde ladda upp bilder som jag tagit ifrån min mobil till datorn. Tydligen fungerar det inte att ladda upp bilder på en mac lika enkelt som andra datorer, utan att man först måste exportera bilderna till skrivbordet innan man kan ladda upp dem på en hemsida. Detta visste inte jag om förän jag googlade idag och kom på hur man skulle göra. Därför blev det inget inlägg igår, men nu när jag vet hur man ska göra blev allt mycket lättare, haha! 


     

(Bilden ni ser är inte från idag)


Hursomhelst, idag  vaknade jag lite sent igen och till min förvåning låg det ett stort snötäcke utanför huset när jag kollade ut genom fönstret. Om man kollade allas stories på snapchat kunde man se att flera var lika chockade och visade lite blandade känslor, hahah! Då jag missat alla bussar som går hem till mig,  kan jag inte heller ta cykeln till någon busshållplats där det går några statsbussar, så jag kanske åker upp med mamma till stan ett tag innan det blir för sent.


Senare kanske jag drar iväg till gymmet igen. Jag var där igår och körde dynamic flex och ett tufft tabata-pass. Kom nu på att jag faktiskt har ett bokat pass idag, så  jag  måste kolla när det är. Är medveten om att jag har en del skolarbeten att ta tag i också....Ugh haha ajah, det måste ju också göras! :') 


Ha det så gott så hörs vi snart igen!

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards