Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Mathilda - 31 januari 2014 22:32

Hejj alla!


Förlåt så mycket, för att jag inte skrivit på en vecka! Vet inte riktigt, har haft fullt upp med skolan och mitt ''sociala liv''! :'DD


Iallafall så har jag ju fortfarande inte berättat om marknaden! Jag åkte iallafall upp till stan med Amy och sedan gick vi till vågen, där vi träffade min pojkvän Rasmus.     Hehehe, iaf så gick då runt och köpte b.l.a brända mandlar ock så köpte Rasmus ett par fina näthandskar/Torghandskar till mig!    


 


Hihoo! Älskar doom! ^^


   


Bilder på oss! :'))


 


Och så en bild på min kära munk som jag också köpte! :3 Senare gick vi till Mcdonald's och åt lite. :)) Eller jah, jag åt lite medan Rasmus och Amy åt mer! :'D Jag vart så mätt för att jag ätit för mkt brända mandlar!


På tal om Mcdonald's så var det första gången i år för Amy som åt en hamburgare där! hon har inte ätit det på ett år!!!!    


 


THE BIG MOMENT! Hahahaha   


Till sist tänkte jag lägga upp två låtar som jag kom på att tänka på för några dagar sen och sedan frågade jag Amy om hon mindes dom och hon sa ''jaa juste!''. Det är två låtar som man har hört måånga gånger förut, men jag tyckte det va så längesen nu, så jag tänkte lägga upp dom nu!   


Första låten är ''I promised myself'' med Nick Kamen! 


Andra låten heter ''Viva la Vida'' och är av Coldplay, men jag tror inte att jag visste först att det var Coldplay som sjöng den här låten!    



Iallafall tycker jag att båda de här låtarna fortfarande är bra och man kan fortfarande ta o lyssna på dom! :D


Ajah, nu mååste jag sova! Godnatt allihopa! <3  //Michue♥



Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards