Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Mathilda - 2 januari 2014 14:54

Heeej alla och gott nytt år på er!


Huh klockan är några minuter över sju och jag har knappt sovit nånting, men nu tänker jag blogga! Ledsen att jag är  sen nu, men jag tänkte blogga i förrgår, men så fick jag sånn huvudvärk och mådde lite illa så jag skrev inget och så igår vart jag upptagen med det sociala livet typ, hehehe. Men nu ska jag berätta om min nyårsafton!



Jag firade med min mamma och pappa hemma hos min morbror Jörgen och hans fru Marie. Maries dotter och hennes kille var också där tillsammans med deras hund som var en doberman. Hunden hette lotus och var vääldigt stor, men han var så snäll! :3 Vi åt god mat som var potatisgratäng och fläskfilé. Sedan satt vi i soffan, åt godis och salta pinnar och drack cider, m.m



Senare åkte Maries dotter, hennes kille och Lotus hem, medans vi gick till slottet för att kolla på fyrverkerier.När vi gick där på gatan mot slottet, så gick vi i ett gäng med andra personer som också skulle till slottet. Innan vi kom fram han klockan bli 00.00 och då ropade vi alla  ''GOTT NYTT ÅR!!''



Sedan när vi kom fram så tappade vi typ bort Marie och Jörgen, men vi stannade kvar där vi var och tittade på fyrverkerierna. :))



       


Jag var lite dum och stod vid två träd, vars det ena är pyntat, så det kan vara lite svårt att skilja på fyrverkerierna och ljuslingorna, men hoppas att ni ser ändå, hahaha ^_^


           


Hmm...jag märker att bilderna blir lite anorlunda när de kommer upp på datorn, men jag hoppas ni blir ganska nöjda med dom iaf. :)



Efter att vi sett på raketerna och gått in igen så myste jag lite med Jörgen och Maries hund Betty! (Betty följde också med oss till slottet!) :3


   



awww hon la sin tass i min hand så jag höll min han kvar :3  


Nu ska jag också berätta om mitt nyårslöfte! Mitt nyårslöfte är.........................Att jag ska göra det jag vill göra!! Då menar jag att om jag vill ta mig ut och springa, så gör jag det, om jag vill bli bättre på pluggandet, så ska jag se till att jag blir det och om jag vill följa min dröm, så ska jag jobba mig till den!


Det är som att jag uppfyller mina önskningar! Som på Sims! Hahaha! :'D Vad blev erat nyårslöfte i år? Kommentera och berätta gärna! 


Snart kommer också ett inlägg om vad jag fick för käder från Hollister! Nu har jag nämligen varit i Stockholm och bytt de kläder som jag skulle byta och fått lite extra!  Men nu tänker jag sova för att jag som sagt har knappt sovit nåt i natt!


                                                                     Natti Natti/ God mornis      //Michue  

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards