Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Mathilda - 5 januari 2014 14:00

Hello alla! ^_^


Jag har nyss ätit frukost och vaknade vid ett...Japp sent, men jag gick och la mig sent också! Jag hade kunnat tagit lunch direkt, men jag kände att jag ändå villle ha frukost, så jag fixade några mackor och mamma kokade choklad! :3



 


Kommer kanske ladda upp ett till inlägg senare, men måste gå nu! Herrååå        //Michue♥

Av Mathilda - 5 januari 2014 00:21

Hehoo!



Det här blir mitt tredje inlägg jag gör idag! Jo, jag har en lite fråga till er som vet. Jag la upp/ hajpade en bild där det står Hajpa och så visas en massa bilder där och det står ju att det är gratis, men när jag var klar så stod det ''Din hajp är betald!''. Jag fattar inte, är det gratis eller inte!!!???? Ni som vet kan väl kommentera, för jag känner mig orolig nu..   



Iallafall så har min lördag varit ganska lugn och bra :D Jag och pappa åkte och köpte kinamat och senare såg vi en film som jag har sett förut, men jag minns inte vad den heter...



 


yuuumyyy :3


 


Hehehe, mamma valde något annat till mat, något som hon kallar  LCHF-mackor, som ser ut som våfflor, men är en macka! :'D


Och nu ladies and gentleman, så ska jag presentera (Veckans Blogg)!! Och Veckans blogg denna vecka är...............................................     www.ingridlovisa.bloggplatsen.se !!!!!! Jag har kollat på de bloggarna som jag har fått tips om och jag valde då denna blogg! Det här var också tjejen som hjälpte mig hitta den där låten jag letade efter som heter (Luckiest girl)! Denna blogg tyckte jag var intressant, charmig och jag gillar bakgrunden! 

 

                                          Denna blogg får i betyg:           altså 4/5 smileysar! :))

 

 

Det här blir nog sista inlägget för idag, men ha en fortsatt bra kväll eller gonatt kanske man säger för nu e det sent! Men om ni vill så kan ni lyssna på Luckiest Girl som kommer här!

 

 

 

                                                                            Ha det bra!  //Michue♥

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards