Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Mathilda - 4 januari 2014 23:22

Hellu again!



Här kommer fler bilder från Stockholm och det är från en slags galleria som heter Heron City. :p



     


Hehehe vart så intresserad av den här fontänen som sprutade väldigt höga strålar, så jag tog kort både nerifrån och uppifrån!


 


När vi gick runt lite och letade efter ett ställe att äta på, så hittade vi den här lite speciella resturangen/Haket, (Amazon). :3 


     


Det var ett roligt ställe att äta på och lite anorlunda än en vanlig resturang :D


Oj, hehehe, det här inlägget blev inte så långt som jag trodde, men det hade nog blivit lite för långt ifall jag satte ihop det med det andra. :p


 Jag kommer skriva ett till inlägg där jag kommer att berätta vilken blogg som blev (Veckans Blogg), m.m, så vi ses snart!  

                      //Michue♥    

Av Mathilda - 4 januari 2014 16:43

Hello! ^_^


Igår var jag iväg med mamma och pappa på en badtunnefest hos b.l.a en gammal jobbarkompis till mamma  och så kom vi hem jättesent, så jag hann inte blogga mer igår. Men nu ska jag visa liter bilder, m.m på när jag åkte upp till Stockholm i måndags! :p



När vi var påväg till Stockholm så tog vi lite kort på soluppgången :3


 


   


Innan vi gick till Hollister, så gick vi in i en mobilskal-affär och jag tittade lite på Iphone-skal, trots att jag inte har någon Iphone, hahaha! :p


   


Hahaha vill ha typ alla! :p




Nu ska jag visa lite bilder från Hollister och vad jag fick därifrån! :)


   


Hollister består till mestadels av ett ord (Köer)! Först fick vi stå i en kö till ingången av Hollister i cirka 10 min och sen hittade vi lite kläder som jag skulle prova och sen började  ''The hell''! Jag skämtar inte! Vi stod i kön till provhyttarna i TVÅ TIMMAR!!!!! Seriöst, jag övervägde att gå in bland några tröjor och byta om där! Min mamma försökte få mig att byta om i nåt hörn, men det va så mycket folk där att jag inte ville det!


Och sen det här med provhytterna... Altså det fanns två ställen med provhytter och det ena stället hade dom stängt provhytten!!!! Mamma frågade en expedit om det var ett provrum där och expediten sa då att de hade stängt den för att det va nån kille som hade sagt att den skulle stängas!!!! O.o


Asså det är ju hel korkat!! Och en annan sak.. Kolla hur stora provhytterna är!


 


Altså de kunde ha gjort tre provhytter av den här provhytten och då skulle det ju inte bli så mycket köer! Men jag antar att de gör såhär för att folk ska prova och köpa mer kläder... Bilden på kön är kassakön...


Iallafall, nu ska jag visa kläderna, som jag fick  i julklapp och som vi bytte vissa på och köpte extra. :))


 


De här byxorna fick jag i julklapp och så bytte vi den här tröjan i en större storlek.


   


Sen bytte vi en tröja som var mörkblå och i en mindre storlek mot den här som är likadan fast i en större storlek och en annan färg. ^_^



    



Sedan köpte vi det här linnet som är lite stort, men som jag kan ha längre än den mindre storleken. 


 


Sedan fick jag dehär hörlurarna i julklapp! :D Jag gillar dom verkligen och de sitter kvar! Jag var ute och joggade med mamma i torsdags eller nåt och hade på mig de här då och de satt kvar! De vart så bra att jag fick dom, för de hörlurarna jag har är antingen borta, eller så funkar inte ena luren eller så passar de inte in i min mobil...



Efter att vi kommit ut från Hollister och gallerian där det låg, så kom vi ut lite på stan och fick se det här i några skyltfönster!


             


Hahahaha, det var en kul grej att ha som juldekoration! Man kunde också höra ljudeffekter och att vissa saker rörde på sig :D Hihihi jag tyckte snögubben var jättesöt! ^_^


Jag ska visa mer bilder från en slags galleria vi var i, men det blir så mycket, så jag gör det i ett annat inlägg! 


                                                                      Ses snart!                                 //Michue♥

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards