Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Mathilda - 6 januari 2014 22:19

Helluuu! :3


Uschh, börjar få ångest för att det snart e skola! Jag vill inte göra er deprimerade nu, men jag är inte så jättepepp på det iallafall! :/ Men jag är iallafall glad att få träffa mina kompisar igen, för det har ju gått typ en månad sen vi sågs, jag har nämligen inte varit med nån under hela lovet!! (Forever alone)...


Ajah, än är det iallafall lov, men imorn är det den sista dagen, men jag får hitta på något kul! Idag vaknade jag iaf vid typ fem för att jag inte kunde sova p.g.a jag var såå hungrig! Så jag gick upp och bestämde mig att fixa i ordning en lite större frukost än vad jag brukar äta.   


 


Nomnom! ^^


Sen har jag äntligen målat mina naglar igen! Först var de målade med ett glittrigt nagellack från o.p.i Maria Carey, men det gick bort efter ett tag, så nu har jag målat och l´klistrat på lite saker. :3


 


 


Jag måste erkänna...jag är inte helt nöjd med resultatet för att det blev ganska klumpigt, m.m, men nu har jag jobbat så med de här naglarna, så det får gå ändå! Det kan iaf se lite bättre ut med lite fix på picmonkey.     


Måste sova nu! Borde egentligen ha gått o lagt mig tidigare eftersom det snart e skola... (Förlåt att jag påminner er igen!)                        

                                                                                                    Gonatt!    //Michue♥



Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards