Alla inlägg den 31 juli 2013

Av Mathilda - 31 juli 2013 22:37

     




Hej alla! 


Idag har jag varit hos mn kompis Johannes. :) Vi bakade en kladdkaka som blev en tiopoängare bland hans småbröder, hehe! Så hittade Johannes pappa en igelkott under ett slags överdrag, eller vad man ska kalla det! Den var ihopkuren till en liten boll, tyvärr glömde jag att fota den.  Men här kommer lite andra foton från mig idag. :))





                                                Dagens Look ^_^



   



      T-shirten har jag fått från min morbrors frus barn, haha! Shortsen har jag nog visat förr, men de är från Rut m.f



   


Ojjsan nu blev det första Augusti helt plötsligt! Kan det verkligen stämma? :o  Var det inte den 20 ånde igår, får vi väl säga nu för klockan är över tolv.... Ah iaf så har jag äntligen målat naglarna och det är lite cupcakes, rosetter, hjärtan, prickar och en liten blomma på. :)  Några blev lite fail, men ajah!  Godnatt alla människor!  //Michue♥

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards