Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Mathilda - 15 juli 2013 23:47

Hejj igen alla!


Ville bara lägga ut en....ja..vad ska man säga... ett slags minnesinlägg till skådespelaren Cory Monteith som är från Glee. corey dog på hotellet Fairmont Pacific Rim. Han checkade in på hotellet den 6:e juli, men hittades död av städpersonalen efter att de undrat varför han än inte hade checkat ut. Dödsorsaken är troligen droger. Cory hade drogat redan som trettonåring. Det är hämst att sånna här människor inte får hjälp! Vissa kanske får det, men inte alla! De som inte får hjälp blir kvar i sitt beroende och kan inte klara sig!




Jag ville bara lixom ge en hyllning, eller ett minne av Cory eftersom han vågade gå ut med att han höll på med droger, men ändå ville ge stöd till de andra unga drogmissbrukarna som finns i världen.



Cory blev 31 år. Vila i frid!




Av Mathilda - 15 juli 2013 22:40

Hallooo alla!


I förrgår var jag med min kompis vendela till Harge, igen! Vi hade mkt kul! Vi badade fem gånger, solade på stranden och läste lite i juliatidningen, m.m :) Här kommer lite bilder från Harge.



   

    

                                                  
                Vart är du Mathilda!!?? :O


                                                  
Puh, där var du ^_^

   

    


                                                  
                                     Peeaace!♥



 


 


                        :)♥ Efter stranden åkte vi till Harge-grillen och köpte lite att äta och sen åkte vi hem. :)  //Michue♥


Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards