Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Mathilda - 24 juli 2013 23:28

Hallaww!



Omgg! Vet ni hur mkt jag igentligen mst hinna med på dagarna? Jag måste hinna blogga kolla på en speciell sida på internet, skriva i min dagbok, ladda upp nya bilder, spara dom, lägga ut och jah, det kanske ändå låter lite, men till slut inser man att det e kväll och man har inte än gjort de där sakerna!Nu ska jag iaf visa fler bilder!  Här kommer först lite fårn Stockholm! ^_^



                                              Här åker vi mot Stockholm, hehe! ;p 

     
                                    Såhär ler Amy när man säger Cheeesse hahaha!


 


Huhh! Gissa om jag fick svindel när jag tittade ner för den här trappan till tunnelbanan! Jag bara sa till Amy, Kolla ner och bara ''Ohhh shit''!




                                                 

  


Den blåa berg o ch dal banan heter Jetline och den åkte vi, den brevid heter uppskjutet, men vi åkte inte den utan vi åkte ett annat frittfall som heter tilt. Jetline var den läskigaste Berg och dal banan, men den var rolig också!



   


Japp här är resultatet på att jag hatar frittfall, men Amy verkar njuta ganska så mycket över att bli nerkastad på 80 meters höjd! Det fanns några sittplatser på rad såhär som var gröna och de var de ända platserna som tipppade neråt, därför heter det tilt, tror jag.


Men som tur är så tog vi inte dom iaf hahaha! Det var sjuukt läskigt och dessutom kändes det som att det aldrig tog slut! När vi kom ner fick jag t.o.m lock för öronen och hade ont från öronen ner till kinderna, haha!



                                           Här är fler bilder från Karlskrona :3


   

                                                  

                     Bild från hotellet

     


   Vi var p åett Marinmuseum som har en resturang som jag tror heter ''Skeppsgossen''. Där har de en väldigt god glas som de har gjort själva p åresturangen. :))


                                    Här är jag som står på ett slags skepp från förr som nu tillhör museet :) 

   


                                                  

  Håll i er, det blir fart när Mathilda styr! ;)



 


                                                  
   Solnedgången vid Resturangen som var bra ;)




 



                                                  
      en kanon på Museet :)



 



Om man gick en trappa ner så var man plötsligt under vattnet och genom några fönster kunde man se fiskar om man hade tur! Ser ni fisken här?




Nu är jag nog färdig med bildbomber i detta inlägg, hehe!   Vi ses snart! :*   //Michue








Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards