Alla inlägg den 18 juli 2017

Av Mathilda - 18 juli 2017 18:24

God kväll finisar!


Hoppas allt är fint med er. När vi kom hem till Örebro från Stockholm i söndags kom jag på att jag måste kolla när jag börjar sommarjobba och letade reda på brevet jag fick ifrån mitt jobb. Det visade sig att jag redan skulle börja på måndag! Så det blev en snabb omställning från att ha varit på semester i Kroatien i tre veckor, varit i vännernas sommarstuga i Värmdö, till att nästa dag gå upp kvart över fem och samla ihop frukpst och lunch att ta med för att sedan börja jobba klockan sju på Parken. 


 

(Bild från Kroatien)

 


Nu har jag jobbat där i två dagar och har för det mesta plockat ogräs. Dagens höjdpunkt var att frisera ett träd, haha! Jag tycker ändå att jag trivs med mina arbetskamrater i gruppen jag är med i, de är trevliga och roliga, så det är roligt även om det är lite slitigt. :) Nu ska jag jobba i fyra veckor, så kommer nog mest träffa vänner på helgen då jag är näst intill helt slut efter jobbet haha! Hade tänkt åka till gymmet efter att jag ätit lite efter jobbet, men tror ni det blev av?....Naeee! :'D

 

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards