Alla inlägg den 2 juli 2017

Av Mathilda - 2 juli 2017 23:54

 

Här har ni bilder som jag tagit under resans gång. :)



     

 



Här åt vi på restaurang Astoria med våra vänner kvällen innan de skulle åka hem. <3


 

     

Älskar det kristallklara havet!


Lite fika i Makarska :)

 

  

     

Första kvällen vi var på Edita :)


           

Detta är utsikten från Astoria. Jag har väldigt många bilder att ladda upp, men jag känner att det är alldeles för sent för det nu, så jag ska göra det imorgon om jag får tid!


God natt på er<3

   

Av Mathilda - 2 juli 2017 19:42

Hej igen mina vänner!


Just nu sitter jag och mina päron instängda i vår hyrda lägenhet för att det spöregnar ute. Det har även åskat och blixtrat en hel del. Vi har nyss varit och ätit på favorit-restaurangen Edita och snart är det dags att sova om vi ska orka upp på ytterliggare en promenad. Jag tänkte bara passa på att lägga upp lite bilder från när vi var i Makarska och tittade på Klapa-konserten! Ber om ursäkt för den grumliga kvalitén, har tänkt att försöka spara ihop till ett nytt objektiv till kameran så att jag kan ta bättre bilder på längre avstånd!


   

 

   

Vill bara säga att detta var magiskt! Dderas röster var helt fantastiska och man kände verkligen kärleken i luften när de sjöng, även fast man inte förstod ett enda ord haha! Jag rekomenderar verkligen att ni kollar på detta någopn gång om ni åker till Kroatien. Det kostar ingenting, däremot är förställningen ganska lång, cirka två timmar då de har många låtar, men man får ju gå när man vill. Men det är värt att kolla på, jag satt med tåra

Killen med det tjockare skägget var min favorit, hihi, men allihopa hade underbara röster!  

Av Mathilda - 2 juli 2017 15:20

Hej mina vänner!

Idag var jag och mamma på promenad igen till Baska Voda och sedan gick/joggade vi tillbaka igen. Vi borde ha gått upp tidigare egentligen då solen inte hade varit så stark, men vi var så trötta så vi kom ut senare.


Vi tänkte gå tillbaka till Baska vida med pappa senare idag för att äta middag. Just nu sitter vi åter igen på vårt favoritställe Hoja Lero och jag har nyss ätit en rejäl glass! :)


Denna glass är döpt efter den här byn "Promajna", mums!

Jag tänkte ladda upp lite bilder från konserten Klapa som vi var på och lite fler som jag tagit under vår resa här. Stay tuned!<3

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards