Alla inlägg den 4 juli 2017

Av Mathilda - 4 juli 2017 08:57

God kväll/natt mina vänner!


Det är väldigt sent och egentligen borde jag sova nu, ska göra det snart, men känner att jag varit dålig att uppdatera med några nya inlägg idag och igår, så jag tänkte göra det nu. Igår åkte jag och mina föräldrar till en Outlet som låg i Dugopolje vid Split. Jag kan säga att det kanske inte var bästa stället om man letar efter shopping... Det fanns ingen restaurang där så vi fick gå bakom varuhuset till restaurangen Dolis för att äta lunch. När vi hade ätit gick vi tillbaka till varuhuset. Det fanns inte så många affärer där, men vi hittade en affär vid namn Maris där de hade en Italiensk kollektion med fina klänningar, m.m Där köpte jag två söta klänningar och en byxdress som jag ska visa bilder på någon dag. 

 

Senare åkte vi vidare till Mall of Split och där var det betydligt fler affärer. Däremot var vi väldigt trötta, jag mådde lite illa, så vi blev inte där så länge. Jag köpte iallafall ett läppstift där som jag ska visa bild på och mamma likaså. :)


Sedan åkte vi hemmåt och då passade jag på att knäppa några foton när vi åkte in i orten Omis. Hit vill vi åka upp någon dag igen!


                            


   



Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards