Alla inlägg den 11 juli 2017

Av Mathilda - 11 juli 2017 20:07

Hej mina vänner!


Igår var det tänkt att vi skulle åka iväg till nationalparken Krka på morgonen, men jag mådde tyvärr inget vidare så vi valde att stanna i Pormajna så att jag kunde vila. Jag mådde inte heller något vidare under dagen och fick inte i mig så mycket att äta, men det blev bättre framåt kvällen. Då gick vi till en avv åra vänner osm vi har lärt känna här  och blev bjudna på lite dricka och plock. :) Det var jättemysigt!


 

Vi hade det väldigt trevligt så vi blev kvar länge och sent på natten. Därför blev det inte av att vi åkte till Krka idag heller, men vi planerar att åka imorgon då jag verkligen vill åka dit! 


Hursomhelst så ska vi snart iväg igen till våran väns föräldrar på snart här också, så ni får ha en fin kväll! :)

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards