Alla inlägg den 27 juni 2017

Av Mathilda - 27 juni 2017 22:23

Hej mina vänner!

Idag har vi varit vid stranden hela dagen och pratat med våra vänner på Hoja Lero och därefter gick vi ner för att bada lite. Senare gick vi upp för att handla lite i mataffären och sedan gick vi tillbaka till lägenheten där vi bor.

Bilden är från när vi var påväg till konsum. Jag bara älskar dom här vackra bergen!

Just nu sitter vi ännu en gång på Hoja Lero och ännu en gång äter vi en sen middag, haha den stackars kökspersonalen får aldrig gå hem. Imorgon är det våra vänners sista dag här, så därför planerar vi att eventuellt stanna på stranden för att kunna träffa dem en sista gång innan de åker.

Ha en fin kväll! :)

Av Mathilda - 27 juni 2017 12:24

Gladaste hej!

Nu är vi äntligen framme i Promajna, Kroatien efter att vi kommit fram sent igår från flygplatsen och hit. När vi hade hyrt bilen följde vi en gps-app som ledde oss till motorvägen som var lite längre än vägen som går längs havet. Huvudsaken var ändå att vi kom fram och är så glad över att vara tillbaka!

Nu sitter vi på baren Hojalero som ligger vid stranden och tänkte äta lite lunch. Vi var väldigt trötta när vi kom fram igår kväll så vi kom hit ner och fick mat trots att de hade stängt köket för dagen! Så himla snällt av dem, vi gick först därifrån för att hitta något annat ställe att äta och så kom en i personalen för att hämta oss tillbaka. Han pratade lite svenska och sa att hans chef hade blivit så arg på honom för att han hade sagt till oss att vi inte hade någon mat trots att vi hade det.
Det var köket som hade sagt att de inte hade någon mat, men chefen hade sedan sagt att det fanns. Till slut fick vi ändå vår mat och kunde lägga oss mätta och belåtna. Eftersom vi var väldigt trötta blev det en lång sovmorgon till ungefär tio på dagen idag, därför skippar vi frukosten nu och går in direkt på lunchen.

Vi har samma surfmängd här som i Sverige, då det är numera samma surfkostnad i hela Europa, så nu kan jag hålla mig mer uppdaterad än förra gången. :)

Ha en fin dag!

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards