Alla inlägg den 25 juni 2017

Av Mathilda - 25 juni 2017 13:56


Vi hade tänkt att gå ut och fiska lite i solen, men den planen ändrades snabbt då regnet kom och det gjorde även åskan. Lite mysigt är det väl ändå? Tog kameran och passade på att fota lite. :)


 

 

Detta ger mig däremot tid att packa om lite i väskan för självklart skulle alla kläderna ramla runt i den så att det blev o-ordning och jag är tvungen att vika om igen. Vad gör ni en dag som denna? :)

Av Mathilda - 25 juni 2017 11:29

God dag mina vänner!


Jag vaknade för ett tag sedan, åt lite frukost och sedan har jag suttit här vid datorn och håller på och kollar vart man kan bila till i Kroatien från Makarska där vi ska bo. Vi har ju hyrt en bil som vi tänkte åka runt med där nere och besöka olika platser, men vi är osäkra på vart vi ska åka någonstans. Min kompis Mathilda föreslog Trogir och jag googlade och det ligger ca en timme bort om man åker med bil.

 

Trogir verkar vara en stad som man definitivt ska åka till om man är intresserad av kultur och historia med sina gamla byggnader, m.m Jag läste även att här ska det vara 2700 timmar med sol, vilket för mig låter väldigt lockande, haha!


Har någon av er varit i Kroatien förut? Isåfall kanske ni har några tips som ni vill dela med er av till mig? :)


Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards