Alla inlägg den 23 juni 2017

Av Mathilda - 23 juni 2017 22:00

Glad midsommar allihopa!

Jag och mina föräldrar är i Stockholm, Värmdö och har firat med dans runt midsommarstången, grill, bad i bastun och poolen. Vi har haft det jättemysigt tillsammans med våra vänner här i deras sommarstuga och nu sitter jag och den yngsta dottern och kollar på roliga kattvideos på Netflix. :')

Tror att jag kommer klara mig fram tills vi ska åka iväg på måndag! :'D Detta är deras kökslåda fylld med bara snacks!

Jag kan tyvärr inte visa några bilder från idag då jag har tagit dem med systemkameran och har inte min egen dator med mig så jag kan inte ladda upp dom just nu. Hoppas att ni alla iallafall har haft en bra midsommarafton, jag ska försöka ladda upp bilderna så fort jag kan!

Nu har vi bytt till lite pirates of the caribbean istället haha! Ha det fint<3

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards