Alla inlägg den 19 juni 2016

Av Mathilda - 19 juni 2016 21:00

Hej allihopa!

 


Hoppas att ni alla har en bra kväll! I helgen har jag städat en del, men också varit på Putte i parken som är som en festival för de som inte vet. Jag var där i fredags och igår kväll. I fredags var vi ett gäng som var där, men igår gick jag bara med en kompis. :) I fredags klockan tolv på natten fick vi äntligen se John de Sohn som vi hade väntat på och det var såå himla bra! Det var packat med folk som hoppade och sträckte händerna till skyn medan John De Sohn spelade sina grymma låtar och under varje låt hände något på scen. Det var allt fårn konfettiregn till rök, till sprutande eldflammor. Jag fick inte de bästa bilderna då det var mycket folk som trängdes och gjorde så att man skakade till med mobilen och dessutom höll min mobil på att dö, men här får ni några skapliga iallafall. :))



     

 


Var tyvärr inte kvar till slutet eftersom det blev så sent, men det var ändå en kväll att minnas.♥ Igår natt var det rapparen Frej Andersson som var på scenen och jääklar vilket drag det va hahaha! Han var så grymt bra och alla andra rapapre som var med honom också. Om ni inte känner igen namnet så kanske ni känner igen "Maskinen" eftersom han är en av killarna i den duon. Jag har tyvärr inga bilder från igår då jag glömde min mobil (jag blev såå iriiterad), men här är en bild som kommer ifrån Frejs egen instagram. 


 

Just det här framträdandet missade jag när han hade eldpistoler, men han skriver på sin instagram att han tappade kontrollen över dom, hoppas bara allt gick bra! Men nu är det dags för mig att gå och sova, då jag ska jobba imrogon och behöver ändå vakna ganska tidigt även fast jag inte börjar förän klockan tio.


Kram och Godnatt på er!♥







Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards