Alla inlägg den 16 juni 2016

Av Mathilda - 16 juni 2016 23:36

Hejsan mina vänner!


Nu var det väldgigt längesen som jag gjorde ett inlägg här på bloggen... Det har hänt så otroligt mycket den senaste tiden. Jag har valt gymnasium, gått ut nian och nu sommarjobbar jag. Tiden går så fort! Jag sommar jobbar som sommarmusikant och tillsammans med två andra killar åker vi runt till olika ålderdomshem och sjunger och spelar för pensionärer. Det är jätteroligt och jag uppskattar det då jag får hålla på med det som jag älskar. Men trots att tiden har gått och jag blivit äldre så känner jag fortfarande att jag vill fortsätta med bloggen för att jag tycker detta är så kul! Jag vill så gärna bli bättre på att bli mer uppdaterad här och jag hoppas att jag kan vara det framöver!Idag var jag ute och åt med min syster Micis och mamma och pappa på en grekisk restaurang för att fira att jag gått ut nian. Då överraskade de mig med att b.la ge mig en laptop! Nu blir det så mycket lättare för mig att blogga när jag har en dator som jag kan ha med mig på olika ställen! Vi ska också åka till Kroatien på sommarlovet så jag kommer säkerligen få användning för den då också! Innan jag går till sängs då jag måste gå upp tidigt imorgon och åka och sjunga i Vintrosa, lägger jag upp en liten bild på den goda maten från restaurangen.


 


Måste också säga att jag har inte min Samsung Galaxy S6 längre eftersom den försvann en dag när jag var i skolan och jag hr inte fått tillbaka den. :/ istället har jag nu en Samsung J5 och kameran på denna är inte lika bra som på den andra, men den får duga, haha. Dags för mig att hoppa i säng! God natt allihopa!<3  


Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards