Alla inlägg den 19 januari 2015

Av Mathilda - 19 januari 2015 18:15


Idag var jag med Amy och tog lite bilder med våra kameror. Det var jättekul och vi fick en del bra och flummiga bilder! Jag e väldigt nöjd med min kamera, men har inte lärt mig allt om den än. Däremot lärde jag mig idag hur man ställer in självutlösaren, hur många bilder man vill ta på en gång och i hur många sekunder det ska vara. :3

 

 

                      

Många av dehär fotona är tagna med Amys kamera, men några är med min kamera. Tyckte ändå att bilderna blev bra, men på Amys kamera tog vi mer närbilder och seriösa bilder. 

 

             

              Dessa bilder tog jag när jag var ute med Cesar innan jag åkte till Amy. :))

Pappa köpte nya matskålar då jag råkat förstört hans gamla plastskålar, men också p.g.a jag vill inte att han fastnar i skålarna som är gjorda av metall när det är kallt ute, för ah dom lixom fryser fast på honom.

 

       

       Dom är såå söta! Hoppas bara på att dom håller nu och att min ivriga pälsboll inte river ner dom.♥



Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards