Alla inlägg den 18 januari 2015

Av Mathilda - 18 januari 2015 20:40

Hejsan Hejsan mina vänner!♥


Hoppas allt är bra med er och att helgen har varit bra! Har ju studiedag imorn, så min helg blir lite längre! ^_^Har ni dert också? Iallafall, denna dag gick åt till att vara i kyrkan på gudstjänst och idag var nästan alla konfirmander där. Efteråt delades vi in till våra konfagrupper, åt korv o drack juice. Efter det gick vi in i ett rum där vi pratade om olika högtider som vi firar. Vi fick olika saker som t.ex stenar, godis, semlor och morötter som skulle symbolisera någonting inom en viss högtid. Morötterna var för thanksgiving, saom handlar om skörden, då man ä'ter b.la morötter. Godiset berodde på t.ex påsken, "skallen" som var den platsen där Jesus korsfästes, (då fick vi dödskallegodisar) och semlor som vi fick när vi pratade om fet-tisdagen!

 

                                                               Yuuuum! ^_^

 

Längtar till fet-tisdagen, men har fuskat lite med att äta denna och en semla som jag åt tidigare, hahaha! Annars har jag inte gjort så mycket.. Har kollat igenom inlägg på Fokis blogg som jag missat, ätit lite middag och chillat.

Men jag borde nog ta tag i läxor osv, men känns inte som jag cillat färdigt ännu, hahaha! Ajah, ha det så bra my friendoos, så ses vi snart!


Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards