Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Mathilda - 13 januari 2015 20:54

Yes!


Äntligen har jag lite tid över då jag kan jobba med det jag har kvar av biologi-läxan till studiestödet. Känns som jag inte haft en sånnhär ledig stund på en vardag på länge. Hoppas att ni andra fixar det med era läxor också, jag vet att det tar emot, det gör det, men det kommer bara ge bra resultat om ni gör era läxor i tid och planerar. Glöm dock inte att ta lite pauser så att ni inte sliter ut er för mycket, gör lixom nåt kul och släpp pluggandet en stund.♥ Jag har nyss sett den nya tv-serien Gotham och den är såå spännande. Tyvärr var dagens avsnitt väldigt kort och inte dubbelavsnitt som första gången det sändes. :/


  

Suck, nu måste jag vänta en hel vecka tills nästa avsnitt! Men den som väntar på något gott väntar alltid lite för länge!


  

Ajah, nu måste jag gå och mata Cesar och göra mig iordning för att sova. Den lille galningen har varit utanför sin bur i nästan tre dagar! Jag var så orolig att jag inte skulle hitta honom och så pltsligt fick jag syn på honom när han stack ut sitt lilla huvud från verandan för att ta morotsbiten jag lagt ut.♥ Blev verkligen lättad, men känner nu att det är dags att gå ut med honom i koppel ett tag framöver. Jag vill försöka lära honom att lyda och att han inte ska springa in under verandan hela tiden.


                                         Iallafal, nu får ni ha det så bra my friendoos så ses vi snart igen!♥


Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards