Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Mathilda - 15 februari 2014 14:10

Hello mina vänner!


Igår var det alla hjärtans dag och jag firade det med in älskade Rasmus! :3   Vi kollade halft på en film som heter Carrie, myste, lyssnade på musik, åt god mat o fika och tog det lugnt.   Hoppades ni hade en bra alla hjärtans dag ni också! Vad gjorde ni?


Här kommer lite bilder på mig och mitt hjärta från igår. :3♥



   


Älskar dig så mycket!♥


    

Saknar dig! ♥


 


Aaawww, mamma kom upp med fika och ett biokort till oss! :3 Taack mamma!♥♥♥




   


Tehehehe, hade lite kul och klädde ut honom! :'D <3


 


Älskar dig såå mycket hjärtat!   Hoppas att vi ses snart igen älskling!  Ha det så bra allihopa! Vi sees!                                                                              

                                                                                                                                      //Michue♥

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards