Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Mathilda - 8 februari 2014 21:38

Hello alla! :3


Hoppas att ni alla har en trevlig lördagskväll! Sitter just nu  och lyssnar på Kesha och har nyss tittat på Melodifestivalen.   men personligen så tycker inte jag att deltagarna idag var så jättebra...Isåfall var JEM  bäst idag, men jag tycker att den bästa hittills är Linus Svenning med låten ''Bröder''! 


   


Hehehehe, så söt! ^_^ Jag blev förvånad när han kom upp på scenen med den rösten när jag trodde att han skulle rappa! :'D Japp han är hittills min favorit!! Vem gillar ni? Kommentera gärna! :3


Varför inte toppa lördagen med lite bra musik också! ;) Här har ni bra låtar att förgylla med ikväll!   



P!nk med ''get the party started''!



Austin Mahones nya låt ''MMM Yeah!''     



Sen kom ju videon till can't remember to forget you med Shakira och Rihanna, så jag känner att jag måste lägga upp den med!     




Sen har vi de här två låtarna som jag bara ääälskar! Trumpsta med Djuro och Animales med Martin Garrix!!!      



Till sist tänkte jag att ni kan ta å lyssna på den här låten! ''Good girls Go Bad'' med Cobra Starship ft Leighton Meester! :D   Nu  får ni ha en fortsatt bra kväll allihopa, så ses vi snart! Hejdåå!    //Michue♥




Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards