Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Mathilda - 1 februari 2014 01:06

Heey allihopa!


Hoppas ni mår bra! :D Jag har tyvärr varit sjuk ett tag nu och har därför inte skrivit på ett tag, men nu e jag mycket bättre (hostar bara lite) och ska snart upp till skolbussen och till skolan! För lite mer än en vecka sen åkte jag, mamma och pappa till Jonsson bil  för att se på Kevin Walker och George Shiad från idol!   Det var jätteroligt, och jag fick en tröja med båda killarnas autografer+ plus att jag fick ta bilder med dom! ^^


Här är lite bilder och en varsin video på  när de sjunger, m.m  ^_^


     


George! :3 <3


     


Här tog jag lite bilder med honom och så skrev han sin autograf på tröjan! :3



Här är en video! Jag hoppas bara att den funkar!   




   


Keviun är bra på att sjungAa, men personligen tror jag att jag tycker att George sjunger bättre...♥



      


             Mwehehehee, hans leende!     

 


Tyvärr hann jag inte ta bilden i ''det'' ögonblicket, men ni skulle ha sätt hur det såg ut när han drog handen genom det håret!!!!     Han såg ut som han var med i ''head and shoulders-reklamen''!!!



  Här är också en video på Kevin, som jag än en gång hoppas att ni kan se!



                                    Bilder på tröjan :3

   
Georges autograf står lite under Kevins. Nu måste jag göra mig klar att gå till busshållsplatsen! Ha det bra så länge allihopa! Hejdåå! ^_^  

                            //Michue♥




Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards