Alla inlägg den 30 november 2016

Av Mathilda - 30 november 2016 12:20

Hej mina vänner!


Igår sa jag att jag skulle vara ledig pga att vi musiker som var med under öppet hus på skolan förra onsdagen, skulle vara lediga lediga idag. Så idag passade jag på att stiga upp lite senare eller ja, betydligt senare än vad jag brukar, jag brukar ju gå upp runt 6 på morgonen på vardagar, men idag gick jag upp vid tio.Det var väldigt skönt dick, haha! :)  Idag planerar jag att plugga på alla mina sånger jag måste träna till, vi ska b.la vara med på lucia, så jag måste öva på alla julsånger. 


 


Det är en del sångpapper att hålla reda på och en del låtar att öva in, men detta är ju något som jag tycker om att göra så det är bara roligt! Jag hade planerat att träffa mina vänner Rebecca och Mathilda som går i min dansgrupp för att göra pankakor och gå till dansen, men för en stund sen fick jag veta att danslektionen blivit inställd idag, suck... Ajah, det kanskeblir så att vi ses iallafall och gör lite pankakor, det är ju roligt att bara träffas och umgås ändå. 


Men nu måste jag avsluta och börja plugga, måste även plugga på lite matte och engelska. Har eb del och göra nu när man går i gymnasiet, men jag älskar det iallafall! 


Ha en fortsatt trevlig dag! <3

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards