Alla inlägg den 10 november 2016

Av Mathilda - 10 november 2016 21:24

Go'kväll allihopa!

Hoppas allt är bra med er! Jag är nu på väg hem från kyrkan efter att ha hängt ett tag med de andrankonfirmandledarna på ungdomsvåningen. När jag kommer hem ska jag skriva klart en reflektionsuppgift till kören som ska vara lämnad imorn. Sedan ska jag ta o lägga mig, för just nu känner jag mig väldigt trött.

Hur är det med er nu när kylan kommit och snön har lagt sig? Tycker ni som jag att trots kylan så är detta ändå ganska mysigt och man börjar få lite julkänslor? Vet att många är emot att folk börjar prata om julen i november men jag älskar ju julen så jag tycker det bara e mysigt haha! :D

Jag funderar på att snart gå och handla julklappar så slipper man all stress inför det....Haha ajah vi får se hur det blir med den saken. Nu får ni ha en fortsatt fin kväll. Vi hörs!<3

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards