Direktlänk till inlägg 11 april 2014

Girls are strong :3 ♥

Av Mathilda - 11 april 2014 18:51

Hejj alla!


Ledsen att jag inte bloggat på ett tag.. :/Men jag har en anledning! Jag har helt enkelt inte haft någon stor lust/tid att blogga för att jag varit ledsen och deppig ett tag...(Mer deppig än vanligt). Anledningen är att jag och Rasmus inte är ihop längre. Jag tänker inte göra något dramatiskt av det här, det var ändå en vecka sen nu.... Men ah jag har väl inte kommit över det helt ännu, men jag försöker hitta på saker som gör mig glad. :) 


Skälet till att det tog slut var väl bland annat för att han tyckte att jag var mer som en vän för honom och han saknade tiden då vi var vänner...Just nu är det lite stelt mellan oss ännu, men vi pratar iallafall lite i skolan och så. Jag är iallafall säker på att detta händer flera tjejer och killar varje dag, så jag vet att jag inte är den ända. Men ibland är det väldigt jobbigt att glömma allt som man har gjort tillsammans och det tar tid innan man kommer över det. Jag tänkte ge lite tips till dom som kanske är i typ samma situation som jag just nu! :3



* Låt det ta din tid du behöver för att komma över allt.


* Prata gärna med familj och vänner om hur det känns. Det kommer kännas bättre när det finns någon som tröstar dig!


* Gör något kul som får dig att tänka på lite annat, eller iallafall nånting som gör dig mindre deppig. Jag brukar t.ex lyssna på NRJ :))


* Du kommer inse hur viktigt det är att ha vänner runt om sig, eftersom de finns där om du är ledsen, så ta vara på de vänner du har.


* Jag fick ett bra råd av min mamma som jag hoppas kan vara lite hjälp till er också. Hon sa (Mister du en så står hela skogen kvar!). Och visst är det så! Ge inte upp bara för att ett förhållande sprack! Du kommer träffa flera stycken innan du hittar den rätta. 


* Försök att inte bry dig om den som du gjort slut med om inte den personen inte verkar bry sig något vidare om dig! Lägg istället tid på de som faktiskt vill vara med dig!


* Om ni fortfarande vill vara vänner med varandra så va det! 


Till sist tänkte jag lägga upp en bild som inspererar mig lite :))

 


 


Okej nu vart den ganska liten, men jag hoppas att ni förstår iallafall. Samma sak gäller också alla killar som blivit dumpade! Ta bara och försök följa lite av mina tips och se framåt! Gör saker som får dig glad! Hoppas iallafall att ni blev lite inspererade iallafall. Och om ni vill så får ni gärna berätta om nångång när ni blev dumpade eller att det tog slut på nåt sätt! Ha det så bra så länge mina vänner! <3  

 

                                                                                 //Michue♥




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda - 2 januari 2018 23:53

God fortsättning på er mina vänner!   Nu var det sådär längesen jag la upp något på bloggen och ännu en gång sådär sent på kvällen som jag väljer att skriva ett inlägg. Jag tänkte bara uppdatera lite kort om vad som hänt den senaste tiden. Jag ha...

Av Mathilda - 13 oktober 2017 22:54


Gud vad längesen detta var!   Jag vet nästan inte vart jag ska börja... Jag börjar iallafall med att säga hej allihopa och hoppas att ni har en trevlig kväll vart ni än befinner er! Om jag ska fatta mig lite snabbt så fick jag helt enkelt en impu...

Av Mathilda - 13 augusti 2017 10:51

Hej allihopa!   Hoppas ni alla har en skön söndag och att ni har haft en bra helg! Jag slutade mitt sommarjobb i fredags och snart börjar skolan igen. Det är galet vad fort det här lovet gick! Ajah, jag tänker skriva lite mer om min sista dag på ...

Av Mathilda - 6 augusti 2017 19:22

Hej mina vänner!   Idag har vädret inte varit det bästa så jag har passat på att bara vara hemma denna söndag. Jag har även tagit min tid att kolla på lite filmer och serier! T.ex. såg jag klart på filmen hairspray som jag började tittade på igår...

Av Mathilda - 3 augusti 2017 11:58

Hej mina vänner! Vilken härlig konsert vi var på igår! Det var fint där i Dalhalla och Jill var så himla bra! Det var så kul att vara där då alla verkade på glatt humör och jag bara älskar Jills röst och hennes gitarrist framförallt, h...

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards