Alla inlägg under september 2013

Av Mathilda - 1 september 2013 01:16


Hej hopp!



Nu är det lördag okej igentligen söndag för klockan e 01.19,men....Varför säger jag alltid så när jag bloggar på helgerna och klockan e över tolv? O.o Ajah iaf, som jag brukar säga så tycker jag nu att det fortfarande e lördag så japp.



Denna lördagskväll så har jag och pappa tittat på filmen ''Searching for sugerman''! det är en verklighetsfilm som handlar om artistern Roadriguez som la ner sin musikkarriär medans han omedvetet var jättekänd i Sydafrika! Där var han mer känd än Elvis Presley!




 


Där i Sydafrika gick det rykten om att han tänt eld på sig själv på en scen framför publik, eller skjutit sig själv med en revolver framför publik och ett annat rykte om att han tagit en överdos. Men igentligen levde han! Jag rekomenderar att ni ser denna film gott folk! Hahaha!



Här kommer en av hans låtar som jag laddat ner på min spotify. :)




Jag gillar början lite extra mycket i denna låt :3



Det var allt för mig en så länge! Ha det bra mina läsare! Sees♥  //Michue♥



Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards