Alla inlägg den 2 januari 2016

Av Mathilda - 2 januari 2016 14:38

Hellu my freindoos!
Nu är vi hemma i Örebro igen, eller egentligen kom vi hem igår, men jag var så trött så jag hade inte ork till att skriva ett inlägg. Jag sov inte så bra på det hotellet där vi övernattade på i Stockholm och jag känner mig fortfarande lite sömnig.

En liten bild på panacottan som vi fick till efterätt. :) haha det var typ det bästa på hela nyårsmiddagen för hotellets mat var ingen jättehit, men det gick bra ändå. Senare gick vi hem till våra vänner, åt hummer och tittade på fyrverkerier. Jag tror inte kvällen hade varit så lyckad om vi inte hade blivit inbjudna hos dem, eftersom vi hade fått veta att det skulle bli en show och lite uppträdanden, dels för att det var nyår och dels för att hotellet firade 30 år, men det blev ingenting av det! Det hade blivit för lite bokningar den dagen så allt ställdes in och vi hade inte fått någon information om det.


     

   


Men som sagt så fick vi en bra kväll med våra vönner ädå och det var det viktigaste. :) Innan vi åkte till hotellet så var vi en litewn sväng på "mall of scandinavia" den nya superstora gallerian med många kända affärer i Stockholm.


       

Som ni kan se gick vi också in i en chokladbutik och köpte chokladaskar. Jag fick syn på de här chokladtomtarna och har aldrig sett sånna som ser ut sådär, haha! Men nu ska jag ta och lägga mig, så god natt på er mina vänner.


Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards