Alla inlägg den 9 maj 2015

Av Mathilda - 9 maj 2015 18:51

Heyy alla!


Hoppas eran helg är toppen och att ni får vila ut efter ännu en hård vecka! ;) Idag har jag varit med konfan från tio till fyra, så i princip hela dagen. Vi repeterade programmet som vi ska genomföra på gudstjänsten imorgon när vi ska konfirmera oss. Å gissa vad! Jag ska hålla i korset! Hahaha, det betyder att jag ska gå längst fram medan de andra går bakom och jag ska hålla i ett ganska stort kors, som jag ska försöka undvika att vingla med för mycket, vilket blir en utmaning eftersom jag inte är så jättestark av mig. :'D Jag och Tora gick och åt lunch på Mcdonald's, senare gick vi och provade kläder på Gina Tricot innan det var dags att skynda sig tillbaka till kyrkan då vi snart skulle ta på oss våra kåpor och bli fotograferade. Vi fick också våra konfa-tröjor som vi ska ha på konfafesten som kommer här främöver när det snart är dags för de nya konfirmanderna att börja sin resa, hahaha! 


 

Imorgon ska jag tillbaka till kyrkan halv tre för att förbereda det sista med de andra tills det är dags att konfirmera sig! Det känns lite nervöst, men jag tror det kommer att bli bra. Gudstjänsten kommer sedan att hålla på till klockan fyra och det kommer visas bildspel från våran resa till England. Jag ska ju också visa er mina bilder från England...Kanske jag också ska göra ett bildspel? Haha, vi får se hur det blir med det, men nu är det hög tid för mig att ta in Cesar i buren, mata honom och sedan ska jag titta på en film som jag inte sätt på 100 år för att väcka upp nya barndomsminnen!


Kan ni gissa vilken film det är? Här är lite ledtrådar:

1. Filmen är tydligen från år 1988, puh visste inte att den va så gammal!

2. Den är tecknad

3. Den handlar om dinousarier!

Har ni kommit på än? Kommentera om ni vet vilken film det är och garva åt mig sen om ni vill, men jag vill verkligen se den här filmen igen! xD

                                                                     

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards