Alla inlägg den 26 april 2015

Av Mathilda - 26 april 2015 21:04

Heej mina fina vänner!


Hoppas allt är jättebra med er och att livet rullar på! Jag är såå ledsen för att jag inte bloggat på länge igen och jag måste verkligen bli bättre på detta. det är just det att så många saker snurrar runt i mitt huvud nu som det säkert gör på de flesta. Det är skola, hem, realtioner, kompisar, läxor och mycket annat och jag har lixom glömt bort att blogga. Men jag tänker fortfarande blogga, detta är inte det sista ni ser av mig, absolut inte!



  Hahaha okej dramatiskt tal där på slutet, men ni förstår vad jag menar. xD jag måste ju också skriva om hur det var på pilgrimsresan till England med min konfimration! Jag ska ju snart konfirmera mig också, haha! Som ni ser det är mycket att skriva om, så jag kommer inte sluta blogga! Nu måste jag iallafall sova, det är en ny dag imorn också. :))


                                                   godnatt på er my friendoos! <3



Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards