Direktlänk till inlägg 24 augusti 2014

Så har det börjat!

Av Mathilda - 24 augusti 2014 15:07

Hejj mina vänner!♥


Nu har det börjat! Allt med skoplan, stressen på monarna och läxor. Ledsen för att ha varit trög på att blogga nu, men som ni säkert förstår så blir det lite press med skolan och kompisar och när jag kommer hem från skolan är jag jättetrött!


I fredags hade vi skolfoto i skolan! Det var inte det bekvämaste direkt haha. När fotografen skulle ta bilder på oss var för sig så satte hon oss på ett stelt och obekvämt sätt och jag hoppas att det iallafall blir bra bilder nu, för att det var inte kul att sitta där stel som en pinne!


     

 

Detta hade jag på mig i fredags. Tyvärr försvann lockarna när jag kom till skolan, trots att jag sprayat det så mycket!

                                   Byxor: Lager 157

                                   Tröja: Lager 157

                                   Halsband:Ver Moda (Inte MQ som jag sagt förut) 

 

 Senare på dagen åkte jag till Amy och sov över. Vi tittade på en film som hete Raze. Inte bästa filmen jag sett direkt, den var ganska obehaglig, hehe....Vi var uppe ganska länge och asgarvade åt allt, sedan somnade vi som stockar och vaknade som trötta pandor! :'D

 

     

 

                                                       En av Amys katter, Måns! ^^

 

Idag har det varit en ganska lugn dag och jag har inte gjort så mycket. Ska snart ta tag i matteläxan och kanske köra lite Wii för att få motion. Mamma ville att vi ksulle ut och springa, men jag känner mig inte så pigg på det. Imorn börjar skolan igen, men vi slutar ganska tidigt. :)) Jag hoppas att vi snart får våra datorer igen! Vi skulle iallafall få dom dehär veckaqn enligt en av mina lärare. Åååh saknar min dator så mycket, haha!

 

                                             Nu får ni ha det så bra så ses vi senare!♥

 

                                                       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda - 2 januari 2018 23:53

God fortsättning på er mina vänner!   Nu var det sådär längesen jag la upp något på bloggen och ännu en gång sådär sent på kvällen som jag väljer att skriva ett inlägg. Jag tänkte bara uppdatera lite kort om vad som hänt den senaste tiden. Jag ha...

Av Mathilda - 13 oktober 2017 22:54


Gud vad längesen detta var!   Jag vet nästan inte vart jag ska börja... Jag börjar iallafall med att säga hej allihopa och hoppas att ni har en trevlig kväll vart ni än befinner er! Om jag ska fatta mig lite snabbt så fick jag helt enkelt en impu...

Av Mathilda - 13 augusti 2017 10:51

Hej allihopa!   Hoppas ni alla har en skön söndag och att ni har haft en bra helg! Jag slutade mitt sommarjobb i fredags och snart börjar skolan igen. Det är galet vad fort det här lovet gick! Ajah, jag tänker skriva lite mer om min sista dag på ...

Av Mathilda - 6 augusti 2017 19:22

Hej mina vänner!   Idag har vädret inte varit det bästa så jag har passat på att bara vara hemma denna söndag. Jag har även tagit min tid att kolla på lite filmer och serier! T.ex. såg jag klart på filmen hairspray som jag började tittade på igår...

Av Mathilda - 3 augusti 2017 11:58

Hej mina vänner! Vilken härlig konsert vi var på igår! Det var fint där i Dalhalla och Jill var så himla bra! Det var så kul att vara där då alla verkade på glatt humör och jag bara älskar Jills röst och hennes gitarrist framförallt, h...

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards